János
a minap ecsetelte terveit a 100-as Skodájával kapcsolatban. Igaz, ideje egy
hangyányi sem, így az öreg szoci vas egy garázsban pihen, de mi sem könnyebb,
mint a verdát elméletben szögelni. Szóval emlegetett ötös váltót, izmosított
motort, komolyabb féket, és négylámpás homlokfalat. Sosem rajongtam a
Skodákért, nem igazán az én világom egyik sem, bár egyszer láttam egy nagyon
dögös, ültetett 1000 MB-t, azzal furikáztam volna egy kicsit. Ettől függetlenül
tudom, hogy milyen a négylámpás homlokfal, amelyet mondhatni aranyárban mérnek,
ha egyáltalán lehet éppen szerezni. A kétszer kettes formáció a történelemben
nagyon sok autó esetében volt nyerő megoldás, de a Skodáé szerintem valahogy
nem sikerült. A probléma, hogy belső lámpákat túl messzire vitték az két alap
fényszórótól. Értem én, hogy kellett nyomni egy oválist a lemezre és az nem
adta volna ki, de én inkább az oválist hanyagoltam volna. Szóval mondom
Jánosnak, hogy elég nehéz lesz speckó homlokfalat szerezni lámpákkal és főleg
nem olcsó, de mi lenne, ha szánna rá időt és kalapálna ő egyet. A rátermettsége
és a szakértelme megvan hozzá és az igazán egyedi lehetni a vas, főleg, ha
kicsit már formába hozná össze a frontlemezt és a fényforrásokat. Összedobtam egy
látványtervet, hogy lássa, miről beszélek. Feltételezem, idő erre sem lesz, de
legalább fejben tuningoltunk egyet és még sokba sem került.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése