2013. július 15., hétfő

Elmélkedés a homlokfalról



János a minap ecsetelte terveit a 100-as Skodájával kapcsolatban. Igaz, ideje egy hangyányi sem, így az öreg szoci vas egy garázsban pihen, de mi sem könnyebb, mint a verdát elméletben szögelni. Szóval emlegetett ötös váltót, izmosított motort, komolyabb féket, és négylámpás homlokfalat. Sosem rajongtam a Skodákért, nem igazán az én világom egyik sem, bár egyszer láttam egy nagyon dögös, ültetett 1000 MB-t, azzal furikáztam volna egy kicsit. Ettől függetlenül tudom, hogy milyen a négylámpás homlokfal, amelyet mondhatni aranyárban mérnek, ha egyáltalán lehet éppen szerezni. A kétszer kettes formáció a történelemben nagyon sok autó esetében volt nyerő megoldás, de a Skodáé szerintem valahogy nem sikerült. A probléma, hogy belső lámpákat túl messzire vitték az két alap fényszórótól. Értem én, hogy kellett nyomni egy oválist a lemezre és az nem adta volna ki, de én inkább az oválist hanyagoltam volna. Szóval mondom Jánosnak, hogy elég nehéz lesz speckó homlokfalat szerezni lámpákkal és főleg nem olcsó, de mi lenne, ha szánna rá időt és kalapálna ő egyet. A rátermettsége és a szakértelme megvan hozzá és az igazán egyedi lehetni a vas, főleg, ha kicsit már formába hozná össze a frontlemezt és a fényforrásokat. Összedobtam egy látványtervet, hogy lássa, miről beszélek. Feltételezem, idő erre sem lesz, de legalább fejben tuningoltunk egyet és még sokba sem került.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése