2012. szeptember 25., kedd

Díszrácsos szívatás


Egy autó felújításánál nem árt kicsit előre gondolkodni, már a kezdetekkor meghatározni, hogy pontosan mit szeretnénk és hogyan, ugyanis a felesleges körük általában többletmunkával, illetve költséggel járnak. Valahol, valaki rosszul fog járni. Például, nézzünk egy felújítandó autót, aminek a homlokfala itt-ott kapott már az évek során és a sérüléseket elég csúnyán próbálták helyrehozni. Világosan látszik, hogy kudarcot vallottak, de az elem még gyári, a díszrács szintén, bár utóbbi szintén viseletes kicsit. Tehát a megrendelő kéri az elem javítását, ami nehéz munka, de nem lehetetlen. Amikor elkészül, elkezd habozni, agyalni. Csak jobb egy új elem - jut dűlőre magával, így hoz egy utángyártott darabot, ami ránézésre meseszép, csak picivel mindenhol nagyobb. A homlokfal lecserélése után kiderül, hogy a gyári díszrács lötyög a helyén, így a homlokfalat át kell kalapálni méretre. Miután kész a munka, a megrendelőben felötlik a gondolat, hogy csak le kellene cserélni a díszrácsot is és hoz egy gyönyörű, utángyártott darabot, ami persze nem fér be a korábban „leszűkített” helyre. Sebaj, a homlokfalat ismét át kell kalapálni és harmadik nekifutásra máris elkészül az autó eleje.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése